BladeDancer (SpectralDancer)
5 posters
Страница 1 от 1
Re: BladeDancer (SpectralDancer)
I az moga ... no shte izchakam da razgledam promenite na Gracia che oshte ne sym q igral .. a skoro bi trqbvalo da se zavyrna ... i sled kato gi vidq moje da ponapisha neshto za BD-to
Kpoku
Re: BladeDancer (SpectralDancer)
Ръководство за Танцьора на смъртта(BladeDancer), оригинала(на руски) е тук.
Скилове
40 lvl: Танц на Огъня (Увеличава Силата на Критическата Атака с 35%)
Заточва се на Време и Стойност (намаля потреблението на Мана).
43 lvl: Танц Светостта (Увеличава Силата на физическия удар по неживи мобове с 20).
Заточва се на Време и Стойност.
46 lvl: Танц на Вдохновението (Увеличава точността на членовете на партито с 4)
Заточва се на Време и Стойност.
49 lvl: Охо, ставаме близки приятели с Маговете, защо? Защото на това ниво получаваме Танца на Мистика (Увеличава Маг. Атака. членовете на партито с 20%.)
Заточва се на Време и Стойност.
52 lvl: Танц на Концентрацията (Увеличава Скоростта на Маг. на членовете на партито с 30% и понижава шанс за прекъсване на Маг. Атк с 40%.) Готово, вече сме любимци на маговете.
Заточва се на Време и Стойност.
55 lvl: Танц на Воина (Увеличава физ. Атака на членовете на партито с 12%)
Заточва се на Време и Стойност.
58 lvl: Танц на Яростта (Увеличава Скор. на Атаката на членовете на партито с 15%) Ура, сега скиловете ще се учат през 2 нива! Бързам да ви огорча, че танците вече започват да се учат през 4 ниваl.
Заточва се на Време и Стойност.
62 lvl: Танц на Земната Защита (Увеличава съпротивата към Земни Атаки с 30).
Заточва се на Време и Стойност.
66 lvl: Танц на Защитата (Накратко ако паднете- няма да ви боли особенно много).
Заточва се на Време и Стойност.
70 lvl: Танц на Водната Защита (Увеличава съпротивата към Водни Атаки с 30)
Заточва се на Време и Стойност.
74 lvl: Танц на Вампира (Возстановява част от HP, за спрямо демижа, нанесен на противника. Събира се с бъфа на СЕ "Вампирик Рейдж"
Заточва се на Време и Стойност.
Вземаме 3-та професия
и получаваме следния танц:
76 lvl: Танц на Тъмната буря: "Увеличава защитата към Стрели с 90%, намаля М. Атаката с 90%)
Не се заточва, както и следващите Танци.
77 lvl: 2 денса.
Танц Медузата: (превръща в "Камък" близките врагове, влиза доволно често.)
и Танц на Тъмнината: (Скоростта на бягане намаля, но партито става невидимо за агресивни мобове).
78 lvl: Танц на Сирен: (Увеличава вероятността за нанасяне на Критичен Маг. удар от членовете на партито).
79 lvl: Танц на Равновесието: (Увеличава Защитата към Атака на Святостта и към Атака на Тъмнината с 30).
Част 2: Обличане по последния писък на модата
40-52:
Брони: проклета Full Plate Armor и купете шлем, ръкавици и ботуши
Оръжие: Shadow Items: Swords of Stormbringer.
52-61:
Брони: нормален Зубей тежълк сет, или ако имате пари за крафт: тежък сет на Синия Вълк(Blue Wolf Heavy Set)(ма направо цепят мрака тия имена в превод
Оръжие: Коммон СЛС*СЛС, на нашия сървар- от Гиран се купуват Shadow Items: Swords of Delusion.
61-76:
Брони: имаме избор между 4 сета, DC и Nightmare не са за нас, остават Талум или Мажестик. Талума дава 8% Атак спеед, МЖ - 50% стън резист.
Оръжие: Крафтим Талум меч, после и Дамаскус, сдвояваме гино за да даде спешала- 8% атак спеед трябва да се заточи на ++4(Трабват топки за да го праснете с обикновен EWA). Ако нямате аденка за топ А дуали: от Гиран Люксор шопа се купуват 2 Keshanberk меча(573 Б и 1737 Ц кристала броиката), сдвоявате ги и на ++4
Най-добре е комбинация от МЖ сет(повече дефенс от Талума) и Дуали на ++4 за Атак спеед.
76-80:
Броня: само ИК тежък сет, може да си оставите МЖ сета до 80, защото ИК не дава стън резист, а защита от Hold/Sleep.
Оръжие: за ПВП/качване ни стигат ++4 Талум*Дамаскус, заедно с комон Soul Bow(най-добре е Дракон Лък с Фокус), но за Великата Олимпиада трябва ++4 Tallum Blade*Dark Legion's Edge(дава ХП+15%/МП+20%/ЦП+30%).
80 и нагоре:
Броня: Тежък Династи сет.
Оръжие: може да си оставите Дракон Лъка с Фокус, но за Дуали - крафт на Икарус мечове. Тук ++4 дава 10% ХП и 109 към Ктит Атака(Препоръчвам да точите с Блеснат S)
Скилове
40 lvl: Танц на Огъня (Увеличава Силата на Критическата Атака с 35%)
Заточва се на Време и Стойност (намаля потреблението на Мана).
43 lvl: Танц Светостта (Увеличава Силата на физическия удар по неживи мобове с 20).
Заточва се на Време и Стойност.
46 lvl: Танц на Вдохновението (Увеличава точността на членовете на партито с 4)
Заточва се на Време и Стойност.
49 lvl: Охо, ставаме близки приятели с Маговете, защо? Защото на това ниво получаваме Танца на Мистика (Увеличава Маг. Атака. членовете на партито с 20%.)
Заточва се на Време и Стойност.
52 lvl: Танц на Концентрацията (Увеличава Скоростта на Маг. на членовете на партито с 30% и понижава шанс за прекъсване на Маг. Атк с 40%.) Готово, вече сме любимци на маговете.
Заточва се на Време и Стойност.
55 lvl: Танц на Воина (Увеличава физ. Атака на членовете на партито с 12%)
Заточва се на Време и Стойност.
58 lvl: Танц на Яростта (Увеличава Скор. на Атаката на членовете на партито с 15%) Ура, сега скиловете ще се учат през 2 нива! Бързам да ви огорча, че танците вече започват да се учат през 4 ниваl.
Заточва се на Време и Стойност.
62 lvl: Танц на Земната Защита (Увеличава съпротивата към Земни Атаки с 30).
Заточва се на Време и Стойност.
66 lvl: Танц на Защитата (Накратко ако паднете- няма да ви боли особенно много).
Заточва се на Време и Стойност.
70 lvl: Танц на Водната Защита (Увеличава съпротивата към Водни Атаки с 30)
Заточва се на Време и Стойност.
74 lvl: Танц на Вампира (Возстановява част от HP, за спрямо демижа, нанесен на противника. Събира се с бъфа на СЕ "Вампирик Рейдж"
Заточва се на Време и Стойност.
Вземаме 3-та професия
и получаваме следния танц:
76 lvl: Танц на Тъмната буря: "Увеличава защитата към Стрели с 90%, намаля М. Атаката с 90%)
Не се заточва, както и следващите Танци.
77 lvl: 2 денса.
Танц Медузата: (превръща в "Камък" близките врагове, влиза доволно често.)
и Танц на Тъмнината: (Скоростта на бягане намаля, но партито става невидимо за агресивни мобове).
78 lvl: Танц на Сирен: (Увеличава вероятността за нанасяне на Критичен Маг. удар от членовете на партито).
79 lvl: Танц на Равновесието: (Увеличава Защитата към Атака на Святостта и към Атака на Тъмнината с 30).
Част 2: Обличане по последния писък на модата
40-52:
Брони: проклета Full Plate Armor и купете шлем, ръкавици и ботуши
Оръжие: Shadow Items: Swords of Stormbringer.
52-61:
Брони: нормален Зубей тежълк сет, или ако имате пари за крафт: тежък сет на Синия Вълк(Blue Wolf Heavy Set)(ма направо цепят мрака тия имена в превод
Оръжие: Коммон СЛС*СЛС, на нашия сървар- от Гиран се купуват Shadow Items: Swords of Delusion.
61-76:
Брони: имаме избор между 4 сета, DC и Nightmare не са за нас, остават Талум или Мажестик. Талума дава 8% Атак спеед, МЖ - 50% стън резист.
Оръжие: Крафтим Талум меч, после и Дамаскус, сдвояваме гино за да даде спешала- 8% атак спеед трябва да се заточи на ++4(Трабват топки за да го праснете с обикновен EWA). Ако нямате аденка за топ А дуали: от Гиран Люксор шопа се купуват 2 Keshanberk меча(573 Б и 1737 Ц кристала броиката), сдвоявате ги и на ++4
Най-добре е комбинация от МЖ сет(повече дефенс от Талума) и Дуали на ++4 за Атак спеед.
76-80:
Броня: само ИК тежък сет, може да си оставите МЖ сета до 80, защото ИК не дава стън резист, а защита от Hold/Sleep.
Оръжие: за ПВП/качване ни стигат ++4 Талум*Дамаскус, заедно с комон Soul Bow(най-добре е Дракон Лък с Фокус), но за Великата Олимпиада трябва ++4 Tallum Blade*Dark Legion's Edge(дава ХП+15%/МП+20%/ЦП+30%).
80 и нагоре:
Броня: Тежък Династи сет.
Оръжие: може да си оставите Дракон Лъка с Фокус, но за Дуали - крафт на Икарус мечове. Тук ++4 дава 10% ХП и 109 към Ктит Атака(Препоръчвам да точите с Блеснат S)
BaMnuP
Re: BladeDancer (SpectralDancer)
Bravo be
sq iskam BDto da e oble4eno po posleden pisak na modata
sq iskam BDto da e oble4eno po posleden pisak na modata
Elii
Re: BladeDancer (SpectralDancer)
Продължението:
Част 3: Ако тръгнеш наляво- ще забогатееш, ако тръгнеш надясно- няма да работиш. А ако тръгнеш напред- отиваш право в ръцете на смъртта!(А ако се върнеш назад- педал ша станеш!!!!)
В света на Л2 сам не можеш да направиш развитие, екипировка и.т.н. без Клан и Константно парти(Конст). Може, но ще отнеме прекалено много време.
Обяснявам, какво е Константно парти. Constans - от (лат) постоянен, неизменим. Това е самостоятелна боина и икономическа единица, която се състой от играчи от един клан, качва, ходи по кланови мероприятия и РБ през цялото време заедно. Т.е. събира се парти (арчери, магове, лукарей, магов, фаитери) която деиства като едно. Защо е необходимо това:
1. Обиграното парти много по- ефективно деиства във всяка ситуация, било то ганг, сбор на РБ или просто качване.
2. Парти с многомесечен съвместен игрови опит е много по- ефективно в ПВП, МПВП
3. Ако играете като сапорт вие винаги можете да сте сигурен в това, че при вход в играта 99% ще сте в парти. Да, това е удобно не само за сапорт, на сървар без виталити като нашия(мале как на разглези тоя Астериос) партито е наложително.
4. Клан-лидера много по- лесно координира действията на клана на обсади, ганг- сообщаваики нужната информация на ПЛу (лидера на партито) , а не на всеки играч поотделно.
Основни характеристики на Константно парти:
1. Еднакъв и едновременен онлайн на членовете на партито.
- съставя се изхождайки от онлайна на играчите. Прайм-тайм - това е основното време за сбор на Константното парти за качване или за изпълнение на поставените задачи от ПЛ или КЛ, когато онлайн са всички членове на Конста.
2. Съвместна обиграност.
- успешното изпълнение на поставените задачи се зависи от съвместния опит, взаимопомоща на членовете на партито, и накрая съвместните действия в една или друга ситуация стават автоматични(например не да се чудиш на кои да асистваш или какво да правиш).
3. Дисциплина да се изпълняват нарежданията на ПЛ(не като Любо тогава в ИТ- Пешо му казва да събира дропа, той вика- аз съм варк, моята работа е бъфа, обадете ми се след 20 мин(беше пекнат )).
Има няколко вида Конст.
Конст Магове.
Конст Боици (войни за близък бой, основно Дагери.)
И Конст Арчери.
Вашите действия в различните партита.
Арчер-парти. Няма да ви се налага да биете Моби, както би било в Конст Боици. Вашата задача е само да танцъвате в правилен ред заедно с СВС-то. Освен това имате скил "Агресия". И хаби 0 МП(защо моето Агро хаби МАНА???). Агрите мобове заедно със СВС-то, нека да бягат насан- натам. А Арчерите и Хиларите няма да позволят да полегнете.
Конст Магове. Правилното качване на такова парти е АОЕ (масови скилове, убиващи по няколко моба наведнъж.) И е от ясно - по- ясно че адената ще прелива. И кача е як. Т.е отново вашата задача е просто да танцувате в правилен ред със СВС-то и после може да седнете.
Конст Боици . Тук вече е малко по- сложно. Ако искате да се част от това парти, не може да почивате. Ще се наложи да успявате хем да танцувате, хем да биете моби(Иначе ще има много вопли)
Това са основните видове Константни партита, избора в какво да влезете- оставям на вас.
Част 4: Песни\Танци, как точно да танцуваме.
Танци, танци, но как да танцувате без музика?
Правилно. За това са измислили Певеца(СвС-то).
СвС-а и БД-а се допулват взаимно. Обяснявам защо.
БД след 40 левел не учи Скил за тежка броня. Значи - защитата е лоша, нашите танци само увеличават атаката.
СвС-то - При него всичко е обратно. Недостига ф. Атака, а защита - мнооого...
Затова... Нашата задача както казах по- нагоре: "Да танцуваме и пеем в правилен ред. Тоест както се казва "в такт""
Теория Танци\Песни в Магическо Конст-парти:
Не мога да Ви дам указания, защо така се прави. Но при личния ми опит от многобройни такива партита, винаги са ме карали да правя така:
Песен\Танц Мистик\Песен\ Танц Концентрация\Песен\Танц на Сирен(Това е след 3-тата професия) а до 78 лвл така:
Песен\Танц Концентрация\Песен\Песен\Танц Мистик.
Танци\Песни в Арчер Конст-парти:
До 3-та професия:
Танц Ярост\Песен\Танц Вдохновение\Песен\Танц Огън\Песен.
След 3-та професия:
Песен\Танц Ярост\Песен\Танц Вдохновение\Песен\Танц Огън\Песен.
Забелязахте ли? + 1 песен в началото. Тази песен на СвС-то се учи на 77-мо ниво, Эфект: Расходва -5% МП при използване на скилове.
И накрая Танци\Песни в Конст-парти за близък бой:
До 3-та професия:
Танц Ярост\Песен\Танц Воин\Песен\Танц Огън\Песен
След 3-та професия:
Песен\Танц Ярост\Песен\Танц Воин\Песен\Танц Огън\Песен.
При ситуация Ганг:
Същото, при парти магове и Танц Ярост, за по- бързо раздаване на Арест.
В бойно\Арчер-парти:
Арчер: Песен\Танц Ярост\Песен\Танц Вдохновение\Песен\Танц Огън\Песен\Танц Концентрация\Песен. (ако стигна МП - може и Танц Воин)
Близък бой: Песен\Танц Ярост\Песен\ТТанц Воин\Песен\Танц Огън\Песен\анц Концентрация\Песен.
Аз така съм денсил, със свс-то не сме искали зареждане на мана. В ръководството за СВС е написана съвсем друга тактика, но мисля че и 2-те са правилни. Разберете се със СВС-то!
"Част 5: Скилове и защо са нужни? Действия при PvP в различни Консти, действия на Олимпиадата и т.н"
По принцип, БД-то не е лоша бойна единица в добри ръце. Какво толкова лошо можем да направим на врага?
Сега ще ви разкажа за нашите скилове
1: Най- използвания Скил - Sting.
Sting- Учи се от 24 ЛвЛ и се дига до 74. Снема няколко единици HP през няколко секунди.
Заточва се на: Шанс, Стоиност.
2: Hex - Временно намаля ф. Защита на целта. Учи се от 40-ти Лвл до 74.
Заточва се на: Шанс, Стоиност.
3: Power Break. Намаля ф. Атака на целта. Учи се още на 35 лвл и продължава до 74-го.
Заточва се на: Шанс, Стоиност.
4: . Confusion. Обърква противника, кара го да смени целта на атаката.
Не се заточва.
5: . Замразяващ Удар(Freezing Strike). Замразява противника, веднага намаля скоростта му.
Заточва се на: Шанс, Стоиност.
6: . Кражба на Живот(Drain Health). Расов скил на Черните Елфи. Поглъща здравето на целта. Учи се от 1-ата професия до 74-лвл.
Заточва се на: Мощност, Стоиност.
7: . Poison Blade Dance. Мечовете създават Отровен облак, които мигновенно отравя близките врагове. Учи се от 55.
Заточва се на: Шанс, Стоиност.
8: . Arrest . Провокира врага да атакува, задържаики го на място. Учи се от 55.
9: . Demonic Blade Dance. Масов, веднага намаля ф. Атака и м. Атака на всички близки врагове. Учи се от 55.
Не се заточва.
10: . Символ на Шума(Symbol of Noise).
Създава символ, които отменя всички ефекти от песни и танци в кръг. Прилага се на всички цели в зоната на действие. Эфекта изчезва при напускане на зоната. Необходима е Бойна сила(Battle Force) 2 ниво. Изразходва 1 Боен Символ. Учи се на 80.
Не се заточва.
11: . Първопрофна "УД" - Абсолютна Защита. Мигновенно увеличава Физ. Защ., Маг. Защ. и съпротивлението към отрицателни эфекти за 30 секунди. Умението обездвижива персонажа
Не се заточва.
12: . Агресия. Провокира целта да ви атакува. Обезателен скил в Арчер-парти.
Не се заточва.
13: . Отклони Стрела. Временно увеличава защитата от атака с използване на лъкове и арбалети.
14: . Аура Защита. Увеличива Физ. Защита.
Ситуация ПВП. какво да правим?
какво да правим в PvP? Близък бой\Арчер Конст.
Първо трябва да дадем Танци\Песни, да изпием Еликсир МР и да идем при вражеското парти. Не е важно как, със хил, с целестал със гцп\цп колби, но Вие трабва да стигнете до вражеския хилар и да пуснете Танца на Медуза, за да не може да хилва своите ДД. Влезе ли? Супер. Сега задачата е да раздадем на ДД-тата за да не избягат.
А ако всички ми скочат, тогава какво?
Пускаме УД, вадим лъка и бием Биша\ЕЕ\СЕ на вражеското парти.
Но и според зависи.
Маг Парти.
Тук е по- лесно. Даваме Танци(те са по-малко отколкото в Боино\Арчер парти) и тичаме да пуснем медуза, но ако врага има капка мозък веднага ще ви убие, за да предотврати медузата. А ако ни секнат Медузата? Раздаваме Арести, включваме УД и бием сл лъка отново оБиша\ЕЕ\СЕ.
Убихме ги? Помагаме за ДД-тата.
NEXT LVL: ВЕЛИКАТА ОЛИМПИАДА
Какво, станахме Барони и сакаме Геройство.
Както казах - за целта ни трябват S-Дуали на заточен и МЖ тежък сет.
Танцьора - това не е пвп класс, силата му е в бягането. Избираме 5 бъфа.
Аз избрах: .
Бафкам Селф-бъфф на резист към стрелам.
Танци: Ярост, Войн, Огън, Вампир, Blade Storm. Ако противника ви е Коневод или Спелс - Танц на Водната Защита. Ако врага е Берс\Биш\ЕЕ заменяме някои от танците с Танац Равновесие(Dance of Alignment).
Тичаме към врага, Медуза. Влезе? Супер! Не влезе? Хуй! Арест, трябва да влезе! Правим Стинг, пускаме УД, правим Хекс и бием с любимия ни лък. Арест свърши? Пак! Уд свърши? Тичаме и слагаме Медуза.
Играйте за удоволствие, и успех
Част 3: Ако тръгнеш наляво- ще забогатееш, ако тръгнеш надясно- няма да работиш. А ако тръгнеш напред- отиваш право в ръцете на смъртта!(А ако се върнеш назад- педал ша станеш!!!!)
В света на Л2 сам не можеш да направиш развитие, екипировка и.т.н. без Клан и Константно парти(Конст). Може, но ще отнеме прекалено много време.
Обяснявам, какво е Константно парти. Constans - от (лат) постоянен, неизменим. Това е самостоятелна боина и икономическа единица, която се състой от играчи от един клан, качва, ходи по кланови мероприятия и РБ през цялото време заедно. Т.е. събира се парти (арчери, магове, лукарей, магов, фаитери) която деиства като едно. Защо е необходимо това:
1. Обиграното парти много по- ефективно деиства във всяка ситуация, било то ганг, сбор на РБ или просто качване.
2. Парти с многомесечен съвместен игрови опит е много по- ефективно в ПВП, МПВП
3. Ако играете като сапорт вие винаги можете да сте сигурен в това, че при вход в играта 99% ще сте в парти. Да, това е удобно не само за сапорт, на сървар без виталити като нашия(мале как на разглези тоя Астериос) партито е наложително.
4. Клан-лидера много по- лесно координира действията на клана на обсади, ганг- сообщаваики нужната информация на ПЛу (лидера на партито) , а не на всеки играч поотделно.
Основни характеристики на Константно парти:
1. Еднакъв и едновременен онлайн на членовете на партито.
- съставя се изхождайки от онлайна на играчите. Прайм-тайм - това е основното време за сбор на Константното парти за качване или за изпълнение на поставените задачи от ПЛ или КЛ, когато онлайн са всички членове на Конста.
2. Съвместна обиграност.
- успешното изпълнение на поставените задачи се зависи от съвместния опит, взаимопомоща на членовете на партито, и накрая съвместните действия в една или друга ситуация стават автоматични(например не да се чудиш на кои да асистваш или какво да правиш).
3. Дисциплина да се изпълняват нарежданията на ПЛ(не като Любо тогава в ИТ- Пешо му казва да събира дропа, той вика- аз съм варк, моята работа е бъфа, обадете ми се след 20 мин(беше пекнат )).
Има няколко вида Конст.
Конст Магове.
Конст Боици (войни за близък бой, основно Дагери.)
И Конст Арчери.
Вашите действия в различните партита.
Арчер-парти. Няма да ви се налага да биете Моби, както би било в Конст Боици. Вашата задача е само да танцъвате в правилен ред заедно с СВС-то. Освен това имате скил "Агресия". И хаби 0 МП(защо моето Агро хаби МАНА???). Агрите мобове заедно със СВС-то, нека да бягат насан- натам. А Арчерите и Хиларите няма да позволят да полегнете.
Конст Магове. Правилното качване на такова парти е АОЕ (масови скилове, убиващи по няколко моба наведнъж.) И е от ясно - по- ясно че адената ще прелива. И кача е як. Т.е отново вашата задача е просто да танцувате в правилен ред със СВС-то и после може да седнете.
Конст Боици . Тук вече е малко по- сложно. Ако искате да се част от това парти, не може да почивате. Ще се наложи да успявате хем да танцувате, хем да биете моби(Иначе ще има много вопли)
Това са основните видове Константни партита, избора в какво да влезете- оставям на вас.
Част 4: Песни\Танци, как точно да танцуваме.
Танци, танци, но как да танцувате без музика?
Правилно. За това са измислили Певеца(СвС-то).
СвС-а и БД-а се допулват взаимно. Обяснявам защо.
БД след 40 левел не учи Скил за тежка броня. Значи - защитата е лоша, нашите танци само увеличават атаката.
СвС-то - При него всичко е обратно. Недостига ф. Атака, а защита - мнооого...
Затова... Нашата задача както казах по- нагоре: "Да танцуваме и пеем в правилен ред. Тоест както се казва "в такт""
Теория Танци\Песни в Магическо Конст-парти:
Не мога да Ви дам указания, защо така се прави. Но при личния ми опит от многобройни такива партита, винаги са ме карали да правя така:
Песен\Танц Мистик\Песен\ Танц Концентрация\Песен\Танц на Сирен(Това е след 3-тата професия) а до 78 лвл така:
Песен\Танц Концентрация\Песен\Песен\Танц Мистик.
Танци\Песни в Арчер Конст-парти:
До 3-та професия:
Танц Ярост\Песен\Танц Вдохновение\Песен\Танц Огън\Песен.
След 3-та професия:
Песен\Танц Ярост\Песен\Танц Вдохновение\Песен\Танц Огън\Песен.
Забелязахте ли? + 1 песен в началото. Тази песен на СвС-то се учи на 77-мо ниво, Эфект: Расходва -5% МП при използване на скилове.
И накрая Танци\Песни в Конст-парти за близък бой:
До 3-та професия:
Танц Ярост\Песен\Танц Воин\Песен\Танц Огън\Песен
След 3-та професия:
Песен\Танц Ярост\Песен\Танц Воин\Песен\Танц Огън\Песен.
При ситуация Ганг:
Същото, при парти магове и Танц Ярост, за по- бързо раздаване на Арест.
В бойно\Арчер-парти:
Арчер: Песен\Танц Ярост\Песен\Танц Вдохновение\Песен\Танц Огън\Песен\Танц Концентрация\Песен. (ако стигна МП - може и Танц Воин)
Близък бой: Песен\Танц Ярост\Песен\ТТанц Воин\Песен\Танц Огън\Песен\анц Концентрация\Песен.
Аз така съм денсил, със свс-то не сме искали зареждане на мана. В ръководството за СВС е написана съвсем друга тактика, но мисля че и 2-те са правилни. Разберете се със СВС-то!
"Част 5: Скилове и защо са нужни? Действия при PvP в различни Консти, действия на Олимпиадата и т.н"
По принцип, БД-то не е лоша бойна единица в добри ръце. Какво толкова лошо можем да направим на врага?
Сега ще ви разкажа за нашите скилове
1: Най- използвания Скил - Sting.
Sting- Учи се от 24 ЛвЛ и се дига до 74. Снема няколко единици HP през няколко секунди.
Заточва се на: Шанс, Стоиност.
2: Hex - Временно намаля ф. Защита на целта. Учи се от 40-ти Лвл до 74.
Заточва се на: Шанс, Стоиност.
3: Power Break. Намаля ф. Атака на целта. Учи се още на 35 лвл и продължава до 74-го.
Заточва се на: Шанс, Стоиност.
4: . Confusion. Обърква противника, кара го да смени целта на атаката.
Не се заточва.
5: . Замразяващ Удар(Freezing Strike). Замразява противника, веднага намаля скоростта му.
Заточва се на: Шанс, Стоиност.
6: . Кражба на Живот(Drain Health). Расов скил на Черните Елфи. Поглъща здравето на целта. Учи се от 1-ата професия до 74-лвл.
Заточва се на: Мощност, Стоиност.
7: . Poison Blade Dance. Мечовете създават Отровен облак, които мигновенно отравя близките врагове. Учи се от 55.
Заточва се на: Шанс, Стоиност.
8: . Arrest . Провокира врага да атакува, задържаики го на място. Учи се от 55.
9: . Demonic Blade Dance. Масов, веднага намаля ф. Атака и м. Атака на всички близки врагове. Учи се от 55.
Не се заточва.
10: . Символ на Шума(Symbol of Noise).
Създава символ, които отменя всички ефекти от песни и танци в кръг. Прилага се на всички цели в зоната на действие. Эфекта изчезва при напускане на зоната. Необходима е Бойна сила(Battle Force) 2 ниво. Изразходва 1 Боен Символ. Учи се на 80.
Не се заточва.
11: . Първопрофна "УД" - Абсолютна Защита. Мигновенно увеличава Физ. Защ., Маг. Защ. и съпротивлението към отрицателни эфекти за 30 секунди. Умението обездвижива персонажа
Не се заточва.
12: . Агресия. Провокира целта да ви атакува. Обезателен скил в Арчер-парти.
Не се заточва.
13: . Отклони Стрела. Временно увеличава защитата от атака с използване на лъкове и арбалети.
14: . Аура Защита. Увеличива Физ. Защита.
Ситуация ПВП. какво да правим?
какво да правим в PvP? Близък бой\Арчер Конст.
Първо трябва да дадем Танци\Песни, да изпием Еликсир МР и да идем при вражеското парти. Не е важно как, със хил, с целестал със гцп\цп колби, но Вие трабва да стигнете до вражеския хилар и да пуснете Танца на Медуза, за да не може да хилва своите ДД. Влезе ли? Супер. Сега задачата е да раздадем на ДД-тата за да не избягат.
А ако всички ми скочат, тогава какво?
Пускаме УД, вадим лъка и бием Биша\ЕЕ\СЕ на вражеското парти.
Но и според зависи.
Маг Парти.
Тук е по- лесно. Даваме Танци(те са по-малко отколкото в Боино\Арчер парти) и тичаме да пуснем медуза, но ако врага има капка мозък веднага ще ви убие, за да предотврати медузата. А ако ни секнат Медузата? Раздаваме Арести, включваме УД и бием сл лъка отново оБиша\ЕЕ\СЕ.
Убихме ги? Помагаме за ДД-тата.
NEXT LVL: ВЕЛИКАТА ОЛИМПИАДА
Какво, станахме Барони и сакаме Геройство.
Както казах - за целта ни трябват S-Дуали на заточен и МЖ тежък сет.
Танцьора - това не е пвп класс, силата му е в бягането. Избираме 5 бъфа.
Аз избрах: .
Бафкам Селф-бъфф на резист към стрелам.
Танци: Ярост, Войн, Огън, Вампир, Blade Storm. Ако противника ви е Коневод или Спелс - Танц на Водната Защита. Ако врага е Берс\Биш\ЕЕ заменяме някои от танците с Танац Равновесие(Dance of Alignment).
Тичаме към врага, Медуза. Влезе? Супер! Не влезе? Хуй! Арест, трябва да влезе! Правим Стинг, пускаме УД, правим Хекс и бием с любимия ни лък. Арест свърши? Пак! Уд свърши? Тичаме и слагаме Медуза.
Играйте за удоволствие, и успех
Последната промяна е направена от BaMnuP на Съб Мар 27, 2010 12:40 am; мнението е било променяно общо 1 път
BaMnuP
Re: BladeDancer (SpectralDancer)
Много инфо Jack (ма полезно), дано Антон скоро влезе във форума да го прочете .
MarkKnight- Admin
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|